søndag den 30. september 2007

Tagget

Hej jeg er blevet tagget og selvfølgelig vil jeg fortælle lidt om mig selv.

1. Jeg er vild med at strikke og i perioder med at sy

2. Jeg elsker at se film - gerne gysere

3. Jeg er et frygteligt rodehoved, og har samlermani, dårlig kombination

4. Et par gange om året holder jeg op med at ryge og falder i igen

5. Jeg interesserer mig for alternativ behandling

6. Jeg er B menneske, kan lide at være længe oppe, men helst alene, da jeg ikke gider snakke sidst på døgnet.

7. Jeg arbejder som sekretær og massør.


Og nu vil jeg finde 7 som jeg gerne vil vide noget om.

3 kommentarer:

Helle sagde ...

Uhhh Mette det er en ommer---sidder lige og skriver da jeg ER tagget --Øv ikke ;-))))
kh
Helle

Mette sagde ...

Øv øv jeg må finde en anden

Helle sagde ...

Det er ok mette--Har set at andre skriver begge på og det har jeg også gjort --så jeg er med ---og tak :-)))
KH
Helle